Friday, February 4, 2011

Final SEm =)

Sebut jer sem 6 ni kan..mesti semua pikir....bestnya..da nak habis study da..tapi hakikatnya..sem last ni sem paling penat kot untuk habiskanya..erm...sem ni perlukan bnyak kesabaran untuk habiskannya..ye lah keje pun banyak giler,exam lagi..adoi..agak penat la..penat sangt2..cuti mid sem bagaikan tidak cuti langsung bagi kami budak2 DIPLOMA PERTANIAN SEMESTER 6..tempat holiday kami adalah hanya di reban ayam dan diladang sayur..maklumlah kami ni petani..sekarang aku dapat rasa penat lelah abah dengan umi aku nak besarkan aku sampai aku boleh masuk u ni...so,untuk semester last ni aku kena buat yang terbaik dan kalau la ada rezeki aku nanti,aku akan sambung belajar ke ijazah dan insyallah di serdang..hekhekhek..doakan aku dapat sambung study yer kawan..tapi kan..kadang2 aku nak sangat cepat2 habis sem 6 ni..aku nak balik..xsabar nak tunggu bulan 5 nanti..(wahai bulan 5..cepat la menjelma )ermmmm..kalau dipikirkan balik la kan...sedih jugak nak habiskan sem 6 ni..entah bila la nak jumpa kawan2 kat sini ag...habis jer sem 6 ni..semua bawak haluan masing2..tapi satu jer..aku akan abadikan selalu kenangan pahit dan manis aku sama2 kawan2 baik aku kat sini..aku akan selalu ingat pada kakak kecik aku iaitu kak hana..yang bnyak tolong aku dan thanks jugak kepada hani coz jadi kawan terbaik aku.aku akn selalu ingat korang...ye lah..kita tinggal 2bulan lebih je lagi kot sama2..erm..tapi biasala kan.ada pertemuan ada perpisahan..hehehe..ape aku merepek panjang2 ni..kepada yg bosan sila jngan baca yer..aku merepek jer ni...huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...nak balik!!!!!!!!hehehehehe..k la,nak tido...sampai sini je lah..panjang lak merepek2 entah hape entah atas tu

p/s: aku sayang korang yang bernama sahabat..luv u all!!!!!!!

No comments:

Post a Comment