Tuesday, July 19, 2011

Alhamdulillah.............

Alhamdulillah..terima kasih ya Allah coz bagi aku peluang untuk sambung study peringkat bacelor..hepy giler masa aku cek result..hehehhee...akhirnya impiam aku hampir tercapai..huhuhu

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:
KOD PROGRAM : PG11 
NAMA PROGRAM PENGAJIAN : BACELOR SAINS PERTANIAN
IPTA : UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA (UPM)

 tapi kan....aku konfius ni..yuran mahal giler..korang nak tau bape???jngan terkejut tau..RM2300...mahalkan??nak mati da ni..hehe..da la aku da malas nak apply PTPTN..dimanakah aku mau cari sumber kewangan???xsanggup da nak susahkan umi nga abah..da cukup la nga Diploma dulu asyik susahkan diarang..Ya Allah tolonglah aku dapatkan biasiswa dan aku berharap sangat dapat biasiswa JPA...huh!!sekarang aku cam terpikir lak nak sambung or x??tolong aku...tolong aku.....aku nak biasiswa..xsanggup da pinjaman ptptipu..hahahaha..

No comments:

Post a Comment