Sunday, July 10, 2011

JaLan2 WiTh FamilY

waaaa...da lama xjalan2 nga family..ehehehe..biasa la adik beradik ramai ( 5 orng jer )..hehehe..keta pulak kecik,xmuat la..hehehehe..so,sempena cuti sekolah baru2 ni aku nga family g jalan2 kat kuala lumpur...huhuuhhu..sambil2 nak singgah dekat tempat adik aku..kat uitm jengka..almaklumla..budak kena tinggal..manja lak tu..hehehhehe..

ermmmmmm..pegi KL xde ape2 pun..tapi aku kesian dekat adik aku yang kecik ni..eli namanya..dia xpernah sampai kat KL..kesiaan..ish2ish2...nama da budak2..so,terpaksa la bawak dia g zoo negara..asyik mintak nak g zoo jer..almaklumlah..xpernah pegi lagi..dok teruja tengak dalam TV jer..citer zoo tu..sian eli..xpo2..akhirnya sampai jugak..nga aku2 sekali kena masuk zoo negara tu padahal da bnyak kali da masuk..bosan kot..huh!!!..da la tiket nak masuk zoo tu mahal nak mampus..orng dewasa RM25..dak kecik murah jer RM6 jer..nak je suruh dia je pegi masuk..hahahha..jahat giler. Malam tu lak aku g jalan2 kat i-city shah alam..bnyak lampu2..membazir tul kerajaan ni..ish..baik bagi kat orng miskin yang xde elektrik tu..hehehe..jngan mara yer..ni haa gambar si kecik adik aku yg suka bergaya masa kat zoo...taraaaaaaa



 eh2,,ni kat kenduri la..hehehe








No comments:

Post a Comment